September 8, 2015

Անկեղծ աշխատանքի հարցազրույց


1. -Ինչու՞ եք հենց մեր կազմակերպությունն ընտրել:
-Հո Դուք ցնդա՞ծ չեք, ես տասնյակ հասցեներով եմ դիմել, որտեղ ինձ առաջինը նկատեն ու շահավետ պայմաններ առաջարկեն, հենց դա էլ կլինի իմ ընտրությունը:


2. - Ի՞նչ եք կարծում, ինչու՞ հենց Ձեզ պիտի ընտրենք:
-Ձեզ աշխատակի՞ց է պետք, ահա եւ ես: Ինձ պետք է ընտրեք հենց միայն նրա համար, որ ես ավելի խելացի եմ, քան այն բոլոր դիմորդներն, ովքեր ստանդարտ հիմարություններ են դուրս տվել այս հարցերին պատասխանելիս: Նաեւ նրա համար, որ Ձեզանից էլ եմ խելացի, քանի որ նման ապուշ հարց ես երբեիք չէի տա:


3. -Որքա՞ն աշխատավարձ կցանկանայիք ստանալ:
-25 մլն դոլար մեկ տարվա համար, ինչպես ԱՄՆ Նախագահը!!! Այ քեզ հիմար հարց! Իհարկե ես ցանկանում եմ ստանալ այնքան շատ, որքան Դուք կարող եք վճարել, չնայած որ Դուք դա երբեք չեք անի: Այսինքն բանակցելն այս հարցում անիմաստ է, միեւնույնն է ընտրությունն իմն է՝ Դուք առաջարկում եք աշխատավարձը, ես ասում եմ՝ համաձայն եմ, թ՞ե ոչ:


4. -Ձեր նախորդ աշխատանքից ինչու եք հեռացել:
-Ենթադրենք ցանկանում եմ անկեղծ պատասխանել - քիչ էր աշխատավարձը, կամ առաջխաղացման հնարավորություն չկար, կամ տարաձայնություններ ունեի գործընկերների հետ, կամ ղեկավարի շանը դուր չէի գալիս... ու ի՞նչ.. Դուք ենթադրելու եք, որ ես ձեր շանն ու աշխատակիցների՞ն էլ դուր չեմ գա: Դա Դուք չեք իմանա մինչեւ չփորձեք!


5. -Ինչպե՞ս եք պատկերացնում Ձեզ 5 տարի անց մեր կազմակերպությունում:
-Ահա Ձեզ պատասխան՝ հարցի տեսքով՝ Ի՞նչ ծրագրեր ունի Ձեր կազմակերպությունը մոտակա 5 տարիների ընթացքում: Չգիտե՞ք: Դե եթե Դուք չգիտեք, թե ինչ կարգավիճակ կունենա Ձեր կազմակերպությունը 5 տարի անց, կամ ընդհանրապես գոյություն կունենա թե ոչ, ես որ՞տեղից իմանամ՝ թե ով կլինեմ այդ ժամանակ Ձեր կազմակերպությունում:


6. -Ինչպիսի ձեռքբերումներ ունեիք նախկին աշխատավայրում
-Փաստորեն ռեզյումեն բավարար չի՞: Լավ: Ես հիանալի աշխատել եմ եւ կատարելապես հաղթահարել բոլոր խոչընդոտները: Բայց հիմա ես Ձեզ կհիասթափեցնեմ... Ճիշտ ղեկավարվող աշխատանքում ձեռքբերումներ չեն կարող լինել: Աշխատել է պետք, այլ ոչ թե ապուշությունների հետեւից ընկնել:


7. -Ինչպիսի՞ն կցանկանայիք տեսնել Ձեր ղեկավարին:
-Անկեղծ ասած ես կցանկանայի նրան չտեսնել: Ինձ համար միեւնույնն է, թե նա ինչպիսին է: Կարեւորն այն է, որ նա ՂԵԿԱՎԱՐ լինի. մարդ, որը կարողանում է ճիշտ համակարգել աշխատանքը, մնացածն ինձ չի հետաքրքրում, թեկուզ կարմիր անդրավարտիքով սպիտակ ծովախոզուկի վրա նստած անցնի գրասենյակով:


8. -Ինչպիսի՞ առավելություններ ունեք դուք:
-Կարողանում եմ տավիղ նվագեմ ու 15 մետր հեռու թքեմ: Եթե Ձեզ իմ մասնագիտական որակավորումն է պետք, այն գրված է ռեզյումեում: Եթե էլի ինչ որ բան է հետաքրքրում, հենց դրա մասին էլ հարցրեք, իսկ եթե Դուք ինքներդ էլ չգիտեք իչ եք ուզում ճշտել, այդ հարցում Ձեզ օգնել չեմ կարող:


9. -Որո՞նք են ձեր թերությունները:
-Արտակարգ տենոր ունեմ: Ճիշտ է, հարեւանները բողոքում են, բայց կոնսերվատորիայում ասացին տաղանդ ես! Ու մի բան էլ, երբ ապուր եմ ուտում, գդալը ոչ թե դեպի ինձ եմ քաշում, այլ հակառակը: :)


1 comment: